21.5.12

Και το έργο συνεχίζεται...

Αλήθεια, ο Κυρ. Δήμαρχος δεν ήταν αυτός που πολέμησε την πρώην Δημαρχία και μάλιστα στήριξε και όλη την προεκλογική του εκστρατεία πάνω σε αυτό το θέμα; Φυσικά και απευθύνομαι στις απευθείας αναθέσεις έργων από τους εκάστοτε Δημάρχους.

Κύριε Διακομιχάλη, μιλούσατε για διαύγεια, για καταπολέμηση της ανεργίας και ενίσχυση της αγοράς, τέρμα τα ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΕ φωνάζατε και εσείς πρώτος από όλους γίνατε ο διαψευτής της δικής σας προεκλογικής εκστρατείας.

Με απευθείας αναθέσεις έργων όχι μόνο δεν καταπολεμάτε την ανεργία, όχι μόνο δεν ενισχύετε την αγορά και την ανταγωνιστικότητα αλλά καταπατάτε και το δικαίωμα μας στην εργασία.

Εγώ δεν έχω δικαίωμα να εργάζομαι;
Εγώ δεν έχω ανάγκη τα χρήματα;
Εγώ δεν έχω δικαίωμα να λάβω μέρος σε ένα διαγωνισμό που γίνεται στον τόπο μου;
Εγώ δεν έχω σπουδάσει;
Εγώ δεν έχω βιογραφικό;
Αλήθεια εγώ τι έχω;

Χωρίς φυσικά να έχω κάτι με τον κύριο που πήρε το έργο αυτό, ο οποίος και αυτός φυσικά κάνει την δουλειά του, θα έπρεπε να με ενδιαφέρει για το αν κάποιος έχει σπουδές και βιογραφικό;

Με αυτήν την δικαιολογία θα έδινα απευθείας ανάθεση έργου κατασκευής της Ιστοσελίδας του Λιμενικού ταμείου αξίας 9.906,40€ ;;;

Ας μου δίνατε και τα 0,40€ δείχνοντας μου ότι με υπολογίζετε.

Ας είναι ο αποδέκτης του έργου και πυρηνικός  επιστήμονας, εμένα και του κάθε Καλύμνιου γιατί του στερείτε το δικαίωμα ενός διαγωνισμού κύριε Δήμαρχε;
Ας κάνατε διαγωνισμό και ας τον κέρδιζε πάλι ο ίδιος.

Θα δανειστώ μια φράση από την επιστολή του Μικέ Β. Ρήγα πριν από λίγες μέρες.

«Ζούμε σε μια εποχή που δεν υπάρχει πλέον μια από τις σημαντικότερες αρετές που είχε πάντα ο Έλληνας: Ο Σεβασμός.
Σεβασμό στο δικαίωμα του να έχεις γνώμη, σεβασμό στο να έχεις πολιτικές προτιμήσεις, σεβασμό στο δικαίωμα της εργασίας, σεβασμό στις ιδιαιτερότητες των άλλων, σεβασμό στον εαυτό μας.»

Σας επισυνάπτω και τον σύνδεσμο με το πλήρες άρθρο. http://palmoskalymnou.blogspot.com/2012/05/blog-post_20.html


Δεν είμαι ούτε δημοσιογράφος και φυσικά ούτε εξυπηρετώ τα πολιτικά συμφέροντα κανενός.
Είμαι ένας νέος 30 ετών από την Κάλυμνο που αγωνίζομαι καθημερινά για το ψωμί μου και το μέλλον μου.

Ένα ψωμί που μερικοί προσπαθούν να μου το στερήσουν.
Ένα μέλλον που προσπαθούν να το σκοτώσουν.
Ευτυχώς έχω ακόμα φωνή και άποψη και μπορώ να την εκφράζω!

Νικόλας Μουσσάς

5 Σχόλια:

παιδια για το συγκεκριμενο θεμα της αναθεσης εχει δημοσιευτει κατι σε αλλα ΜΜΕ η το εχουν πνιξει ολοι?

Από ότι πληροφορήθηκα έχει δημοσιευτεί και στα δύο τοπικά κανάλια αλλά ως δια μαγείας από την σελίδα Livestream του TV12 έχει κοπεί το συγκεκριμμένο κομματι από την εκπομπή!
Οπότε όποιος το είδε το είδε!

9.906,40€ ΓΙΑ SITE ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ????/
ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΕΕΕΙΙΙ!!!!
ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE????ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ????
TRAGIK!!!!

εχει ο δημος τοσα χρηματα για να δωσει στην κατασκευη ιστοσελιδας του λιμενικου ταμειου και δεν εχει χρηματα για λιγη ασφαλτο να βουλωσει τις τρυπες στον εμπορικο δρομο μονο τις καλυπτουν με λασπη τσιμεντο οι μπετατζηδες,νομιζουν οτι ριχνουνε πλακα στα σπιτια τους. απαγορευεται να ριχνου τσιμεντο στου δρομους,ειναι και επικυνδινο για τους οδηγους-πολιτες.ντροπη τους.....

Όσο ψάχνει κανείς... Ψάχνοντας στο internet για το παραπάνω θέμα και θέλοντας να δω εάν στα τοπικά κανάλια έχει υποθεί κάτι και τι έχει υποθεί βρήκα το εξής ενδιαφέρον! Στο πρώτο κανάλι Αιγαίο TV στην εκπομπή του Χαραμαντά, και μετά από 1 ώρα και 11 λεπτά στο βίντεο το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.livestream.com/aigaiotelevision/video?clipId=pla_46fe2aa3-f46c-4e9c-b637-0ccbfcf7f7e6 γίνεται η αναφορά σε αυτό το θέμα της απευθείας ανάθεσης της ιστοσελίδας του λιμενικού ταμείου. Αμέσως υπάρχουν αντιδράσεις από το άλλο κανάλι με επιστολές και χαρακτηρισμούς!!! Θέλοντας και εγώ να δω τι γίνοταν την ίδια ώρα στο άλλο κανάλι TV12 μπήκα στην αντίστοιχη σελίδα του καναλιού για να δω την εκπομπή την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.livestream.com/tv12dodekanisou/video?clipId=pla_cfddae18-598c-4669-a0df-c1e79aadd98f&utm_source=lslibrary&utm_medium=ui-thumb
Τι βρήκα παιδιά; Η εκπομπή κόβεται απότομα σε ένα σημείο όταν μιλάει ο Διακομιχάλης και δεν υπάρχει συνέχεια!
Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του!

Δημοσίευση σχολίου